Výtvarné dílo a jeho obsah

12.05.2025

Schopnost vnímat dílo, pokusit se ho analyzovat a reagovat na něj. je jedním z klíčových úkolů výtvarné výchovy. Já jsem si pro tento úkol zvolila sochy od Otty Gutfreuda.

Na začátku hodiny bych žákům ukázala několik objektů (hlav) a oni by pomocí lístečků popisovali, co si myslí, že vidí. Následně bychom si o objektech a také jejich tvůrci povídali a reagovali na něj vlastní tvorbou. Děti by z různých materiálů poskládali obličej rozložený na různé segmenty.

Cíl:

  • Žák pojmenuje, co mu připomíná socha.
  • Žák vytvoří ve skupině reliéf hlavy z různých materiálů.

Celá příprava k naleze na tomto odkazu:

© 2025 Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky