Rozvoj představivosti

12.05.2025

Každý žák si vezme předmět, který najde v tašce, v lavici, ve třídě a přetvoří ho tak, aby to vypadalo jako tvor.

V návaznosti na nápady Karly Cikánové bych se žáky ráda vytvářela tvory.

Na začátku hodiny bych do třídy přinesla krabici s předměty a začala hrát divadlo. Byl by tam pes, který štěká a housenka a také ryba. Ryba by najednou vyskočila z krabice a ... nebyla by to ryba, ale lahev s vodou.

Po této motivaci by děti začaly ve třídě z předmětů, které mají kolem sebe, vytvářet různá zvířata. Následně bychom s nimi hráli divadlo, dávali jim vlastnosti, psali o nich příběh. Na konci hodiny by nemělo chybět ani závěrečné foto.

Objevujte s námi textil Karla Cikánová
Objevujte s námi textil Karla Cikánová

Cíl:

  • Žák přetvoří předmět denní potřeby do umělecké podoby.
  • Žák uplatňuje svou představivost při hře s předmětem.


Celá příprava je k nahlédnutí na tomto odkazu:

© 2025 Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky